top of page
DSCF0050.JPG
intered Kids.png

Ρομποτική...αλλιώς!

powered by...

robotixlab_vector.png

Μαθήματα ρομποτικής από άλλη σκοπιά

Η προσέγγιση της Intered Ηρακλείου αφορά μια ολιστική προσπάθεια εξοικείωσης των μαθητών μας με όλο το φάσμα του S.T.E.M (Science, Technology, Engineering, Mathematics) και όχι απλά με την κατασκευή ρομπότ από τουβλάκια.

Μέσα από τη συνεργασία μας με τη Robotixlab, ένα εκπαιδευτικό κέντρο ρομποτικής που δραστηριοποιείται στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά, έχουμε την χαρά να παρουσιάζουμε στους μαθητές μας ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης που στοχεύει στη δημιουργική, μεθοδική και συμπεριληπτική εκπαίδευση σε τομείς όπως:

  • Internet of Things (IoT)

  • Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ)

  • Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική

  • Βιομιμητική

  • Πράσινη Ενέργεια

  • Περιβάλλον

  • Διάστημα

  • Ισότητα ατόμων με ειδικές ανάγκες

  • 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης (ΟΗΕ)

Theta Robot 2
Theta Robot
Theta Robot Promo

Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Αντώνης Κάνουρας, Μηχανικός Ρομποτικής και ιδρυτής της Robotixlab.

Μετά από 11 χρόνια εμπειρίας στην εκπαίδευση γύρω από το αντικείμενο της τεχνολογίας, παρακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις, η Robotixlab ανέπτυξε την μέθοδο “Out of the box learning”.

Το out of the box learning βασίζεται σε φυσικά χαρακτηριστικά που έχουμε όλοι σαν παιδιά όπως αυτό του ενθουσιασμού και της περιέργειας αλλά και της διάθεσης για παιχνίδι.
Μέσω της φιλοσοφίας “Out of the BOX learning” της Robotixlab, οι μικροί και μεγάλοι εφευρέτες που συμμετέχουν στα εργαστήριά μας:


•    μαθαίνουν να κατακτούν την γνώση μέσα από εμπειρίες, δοκιμάζοντας, αποτυγχάνοντας και προσπαθώντας και πάλι.

•    αποκτούν επικοινωνιακά προσόντα, αναλυτική και δημιουργική σκέψη, λογική καινοτομίας αλλά και συνεργασίας.

•    μαθαίνουν τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, αξιολόγησης ιδεών και πρακτικών, μεθόδους καταιγισμού ιδεών και mind mapping (χαρτογράφηση σκέψεων).
 

Για μαθητές από 6 έως 12 ετών

Έμπειροι καθηγητές με ειδίκευση στο STEM και τα παιδαγωγικά

Τεχνολογικός εξοπλισμός αιχμής

DSC_6121.jpg

Out of the box learning

Πλήρες φάσμα μαθημάτων S.T.E.M

Ολιστική εκπαιδευτική προσέγγιση

3 εργαστήρια για όλες τις ηλικίες

DSC_6222.jpg

1

Μαθητές Α'+Β' τάξης
(6-8 ετών)

Info

  • 1 εργαστήριο διάρκειας 1,5 ώρας ανά εβδομάδα

  • 30 εργαστήρια ανά εκπαιδευτική περίοδο

  • Έναρξη Οκτώβριος / Λήξη Ιούνιος

  • Επιλογές από διάφορες ώρες

  • Ιδανικό για μαθητές που ξεκινούν τώρα την επαφή τ0υς με το S.T.E.M

 

Highlights τάξης

  • Κατασκευή αεροπλάνου

  • Βιομιμητική

  • Ηλεκτρονική

  • Κατασκευή διαστημόπλοιου

  • Κατασκευή ρομπότ έλξης αντικειμένων

  • Αγώνες ρομπότ

  • Κατασκευή ρομπότ αγωνιστικού αυτοκινήτου

  • Κατασκευή μηχανημάτων αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων

  • Διαγωνισμός ρομπότ

2

Μαθητές Γ'+Δ' τάξης
(8-10 ετών)

Info

  • 1 εργαστήριο διάρκειας 1,5 ώρας ανά εβδομάδα

  • 30 εργαστήρια ανά εκπαιδευτική περίοδο

  • Έναρξη Οκτώβριος / Λήξη Ιούνιος

  • Επιλογές από διάφορες ώρες

  • Ιδανικό για μαθητές έχουν ήδη μια μικρή εμπειρία με το S.T.E.M

 

Highlights τάξης

  • Προγραμματισμός ρομπότ

  • Χρήση αισθητήρων

  • Ηλεκτρισμός και κατασκευές led box

  • Ρομπότ και Μάγιας: Κατασκευή ρομπότ ισορροπίας 

  • 3D Design & 3D Printing 

  • Κατασκευή ρομπότ-ζωγράφου

  • Προγραμματισμός με Make Code και Microbit

  • Κατασκευή και προγραμματισμός sumo ρομπότ και αγώνες με τις κατασκευές των μαθητών

3

Μαθητές Ε' + Στ' τάξης
(10-12 ετών)

Info

  • 1 εργαστήριο διάρκειας 1,5 ώρας ανά εβδομάδα

  • 30 εργαστήρια ανά εκπαιδευτική περίοδο

  • Έναρξη Οκτώβριος / Λήξη Ιούνιος

  • Επιλογές από διάφορες ώρες

  • Ιδανικό για μαθητές έχουν παρακολουθήσει 1-2 τάξεις ρομποτικής/S.T.E.M

 

Highlights τάξης

  • Κατασκευή και προγραμματισμός ρομπότ που παρουσιάζουν χαρακτηριστικά ζώων

  • Προηγμένοι αισθητήρες

  • Κατασκευή ρομπότ εξερεύνησης

  • 3D Design & 3D Printing 

  • Video game arcade design: Προγραμματισμός με Make Code Arcade 

  • Κατασκευή και προγραμματισμός sorter bot με αισθητήρες χρώματος για κατηγοριοποίηση

  • Προγραμματισμός σε Microbit: κυνήγι θησαυρού με μαγνήτες